Megvan, mennyit költött reklámra az LG és a Samsung

A két Dél-koreai óriásvállalat közzétette a statisztikáit, hogy a tavalyi év során mennyi pénzt fektetett a reklámjaiba. Az értékek igencsak érdekesen alakultak. Hatalmas összegeket szántak mindketten marketingre, azonban eléggé szembetűnő a két cég közötti különbség.

Nézzük meg a konkrét számokat is! A Samsung tavaly 10,6 milliárd dollárt költött csak a reklámokra. Ez 24%-kal nagyobb összeg, mint a 2015-ben ugyanerre fordított keret. Ehhez képest az LG igencsak szűkmarkúnak tűnhet, hiszen 2016-ban “csak” 1,6 milliárd dollár értékben hirdette a termékeit, és ez 15%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

Egyik összeg sem kevés, de az arányok eléggé sokat elmondanak. Annyit kimondhatunk, hogy ekkora pénzek tekintetében mindkét cég igen agresszívan próbál érvényesülni a piacon a hirdetések révén. A Samsungnak szüksége is volt arra, hogy nagyobb összeget fordítson a reklámokra a Note 7 botrány miatt.

Forrás: GSMArena

Szólj hozzá