Két héttel a Pixel 10 széria augusztus 20-i bemutatója előtt a Google ismét megragadta az alkalmat, hogy egy meglehetősen csipkelődő reklámfilmet tegyen közzé, amellyel egyértelműen a legnagyobb riválisát, az Apple-t próbálja kicsúfolni. A rövid videó az Apple mesterséges intelligencia funkcióinak késésére reflektál, és nyíltan arra buzdítja a fogyasztókat, hogy inkább Pixel készüléket vásároljanak vagy váltsanak.
A reklám narrációja arra az ellentmondásra hívja fel a figyelmet, amikor a felhasználó egy olyan funkció miatt vásárol új telefont, ami a gyártó ígérete szerint „hamarosan érkezik”, de ez a „hamarosan” már egy éve tart.
A Google szerint ilyenkor a fogyasztónak vagy a „hamarosan” szó definícióját, vagy a telefonját kell lecserélnie, és ezzel egyértelműen utal az Apple MI szolgáltatásainak csúszására, illetve arra a lehetőségre, hogy szabad ám Pixel mobilt is venni.
Ráadásul a Google még a zeneválasztással is jól odaszúrt az Apple-nek. A videó alatt Dr. Dre és Snoop Dogg híres számának, a „The Next Episode”-nak az instrumentális verziója hallható. Kizárt, hogy ez a választás véletlen, hiszen Dr. Dre 2014-ben eladta a Beats nevű cégét az Apple-nek, így a Google egy, az Apple-höz szorosan kötődő előadó muzsikájával csúfolja ki a cupertinói vállalatot.
A kampány a Google augusztus 20-i eseményét hivatott felvezetni, amelyen a Pixel 10, 10 Pro, 10 Pro XL és 10 Pro Fold okostelefonok mellett bemutatkozik a Pixel Watch 4 okosóra és a Pixel Buds 2a vezeték nélküli fülhallgató is.
Egyébként a reklám ötletes, de a valóságban valószínűleg nincs annyi elégedetlen Apple-felhasználó, hogy egy ilyen reklám hatására bárki is a kukába dobná az iPhone-ját és szaladna magának Pixel mobilt venni.
Forrás: Google