Unod már a reklámokat? Akkor ez számodra egy kifejezetten rossz hír, hiszen a hírek szerint már a Facebook Messenger is tele lesz velük. Egyelőre csak Ausztráliában és Thaiföldön tesztelik tegnap óta, de minden bizonnyal bevezetésre kerül a világ minden pontján.
A Facebook -mint azt láthatjuk- próbál mindenből pénzt kicsikarni. A monetizálás már a Messengert is elérte, ráadásul talán az egyik legzavaróbb módon. Kártyaszerű hirdetések lesznek, hasonlóan az ajánlott ismerősök funkcióhoz. Helyileg pedig a legutóbbi beszélgetések fölé lesz elhelyezve, de akkora méretben, hogy az ember véletlenül se láthassa azokat görgetés nélkül. A reklámok alatt pedig olyan gombok sorakoznak majd, mint a “tudj meg többet” és a “regisztrálj”.
Eddie Zhang -a Facebook értékesítési menedzsere- a következőt nyilatkozta:
“A cégek és vállalkozások már hosszú ideje mondogatják nekünk, hogy ki szeretnék aknázni a Messengerben -mint platformban- rejlő lehetőségeket arra, hogy későbbi elégedett vásárlókat csalogathassanak.”
A fent említett személyek és intézmények nagyon is örülhetnek a “teszt fázisban működő” funkciónak, de várhatóan a felhasználókra ez nem lesz túl jól hatással. De nézzük a jó oldalát, legalább nem a beszélgetések közepére lesznek elhelyezve a reklámok, legalábbis ezt ígérték.
Forrás: TechCrunch