Ha minimálisan is érdekel a telekommunikáció világa, akkor tudod, hogy jövő héten mutatják be az iPhone 14 készülékeket, amelyek esetében minimális innováció sem lesz tetten érhető, legalábbis a Samsung szerint. A dél-koreai gyártó még az almás csúcsmobilok leleplezése előtt megragadta az alkalmat egy kis csúfolódásra, videó formájában igyekeznek bemutatni azt, hogy miről marad le az, aki Galaxy zászlóshajó helyett iPhone készüléket választ.
A Samsung amerikai részlegének hivatalos YouTube csatornáján jelent meg egy reklám, a “Buckle Up | Galaxy S22 Ultra & Z Flip4” címmel. A videó természetesen a Samsung Galaxy S22 Ultra és a Galaxy Z Flip 4 innovatív funkcióit igyekszik a legkedvezőbb fényben feltüntetni.
Kiemelik a Galaxy S22 Ultra 108 megapixeles kameráját, dicsérik a Flip 4 modell összecsukható kivitelét, de szerintük az sem piskóta, hogy az Ultra variáns milyen király holdképeket tud rögzíteni. Ezek szerintük olyan képességek, amelyek nem mostanában fognak megjelenni egy Apple iPhone repertoárjában.
A gúnyolódás elsődleges témája tehát az, hogy az Apple alacsony felbontású kamerákat alkalmaz a készülékei hátoldalán, és ez a gyakorlat már évek óta így megy. A Samsung szerint viszont ami hiányzik egy iPhoneból, az megtalálható az általuk gyártott Galaxy készülékekben.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a jó okostelefonos kamerának egyáltalán nem feltétele a nagy felbontás, a helyzet ennél jóval összetettebb. A másik pedig az, hogy rendszerműködés és stabilitás tekintetében a Samsungnak még mindig van mit tanulnia az almás konkurenstől.
A harmadik pedig az, hogy bár szeretünk gúnyolódni, olyan húzásokon, mint a töltő eltávolítása a telefonok dobozából, érdekes módon az ilyen lépéseket aztán mi magunk is megtesszük, igaz, Samsung?
Azt pedig egyszerűen nem tudjuk megérteni, hogy ha az Apple annyira le van maradva, akkor mégis miért őket másolja mindenki, főleg olyan dolgokban, amelyek enyhén szólva megkérdőjelezhetők? Ezekre a filozofikus kérdésekre sajnos nem tudunk itt és most választ adni, mindenesetre tessék, itt a reklám, mindenki nevessen vagy dühöngjön rajta vérmérsékletének és márkahűségének megfelelően.
Forrás Sammobile