Manapság már szinte minden területen népszerű megoldás az, hogy a vásárlások alkalmával pontokhoz juthatunk, amelyekkel újabb vásárlásokra próbálnak minket ösztönözni, és ilyen megoldást kínál a Play Áruház is.
A pont alapú jutalomrendszer nem új keletű, hiszen a Google még tavaly bevezette ezt Japánban, idén áprilisában pedig már Dél Koreában is elindult. A következő célpont az Egyesült Államok, ahol a jövő héten élesítik a szolgáltatást, és bár erről egyelőre erről még nincs hír, de reméljük hogy lassan Európába is elér ez a program.
A felhasználók több módon is gyűjtögethetik a Google Play pontjaikat, így például filmek, játékok és könyvek vásárlásával is, de az előfizetésekkel, és a programon belüli vásárlásokkal is növelhetik ezek számát. Akik nem költenek sokat, azok sem maradnak ki a dologból, hiszen időnként az ingyenes alkalmazások kipróbálását is jutalmazza a Google.
A programnak egyébként négy szintje van (bronz, ezüst, arany, platina), és minél magasabb szinten vagyunk, annál több pont jár a vásárlásokért, ráadásul a kedvezmények mértéke is egyre nő. Ezen kívül természetesen a későbbiekben programokat, játékokat és könyveket is vásárolhatunk pontjaink felhasználásával.
Ezen felül a Google a gyártókkal is igyekszik együttműködni, hogy a népszerűbb programokon belüli vásárlásokra is fordíthassuk ezeket. Így például a Pokemon Go-ban vagy a Candy Crush-ban is elverhetjük pontjainkat, de akár különböző nonprofit vállalatoknak is adakozhatunk majd ezek által. Lehetőség tehát bőven van benne, így reméljük kis hazánkban is elérhető lesz a jövőben.
Forrás: AndroidAuthority