Egészen elképesztő növekedést produkálva nem csak megközelítette a Samsungot a kínai gyártó, hanem le is előzte, és mindezt elképesztően rövid idő alatt sikerült elérniük.
India a világ egyik legnépszerűbb földrésze a mobilgyártók számára, hiszen több mint 1.3 milliárd lakosa miatt az egyik legfontosabb piacnak számít. Az elmúlt években a Samsung dominált ezen a részen, ám a Xiaomi gyakorlatilag 3 év alatt a semmiből tört az élre, és átvette a vezetést a Canalys elemzése szerint.
2017 utolsó negyedévében már 27%-os részesedésük volt, szemben a Samsung 25%-ával. Számokban ez azt jelenti, hogy 8.2 millió készüléket értékesítettek ebben az időszakban, míg a legnagyobb riválisuk 7.3 milliót. Az elemzők szerint ez a Xiaomi marketing stratégiájának és a remek telefon felhozataluknak köszönhető, mivel itt főleg az olcsóbb mobilok érvényesülnek.
A fenti táblázaton megtekinthető az elképesztő növekedés, amivel 3 év alatt átvették a vezetést a Samsungtól.
Forrás: Gsmarena