Az androidos TV tulajok sem ússzák meg a reklámokat

Nagyon úgy tűnik, hogy az androidos TV-k tulajdonosait az ág is húzza, hiszen amellett hogy bőven akad panasz a rendszerre, hamarosan még a reklámokat is kerülgetniük kell majd.

Az okostelevíziók elterjedésének hajnalán a gyártók lerakták a voksukat egy adott rendszer mellett, és azóta is ragaszkodnak hozzá. Ilyen a Samsungnak a Tizen, az LG-nek a WebOS, vagy a Sonynak és a Philipsnek az Android. Mindnek van előnye és hátránya is, ám a felhasználók visszajelzése szerint egyértelműen az androidos platformmal van a legtöbb probléma.

Lassulások, fagyások és egyéb gyermeteg betegségek nehezítik meg a felhasználók mindennapjait, és bár már több éve a piacon van ez a rendszer, eddig sajnos nem sikerült orvosolni a problémákat. Nagyon úgy tűnik, hogy ezek helyett egy kis pénzcsináláson törik inkább a fejüket a fejlesztők, hiszen a legfrissebb hírek szerint az újabb grafikus felületeken már külön rész lesz fenntartva a szponzorált tartalomnak, ahol mindenféle holmi megvásárlásáról próbálnak majd minket meggyőzni.

A fenti kép egy frissített Sony TV-ről származik, ahol már találkozhatunk ezekkel, és lássuk be, ez eléggé elkeserítő. Az egy dolog, hogy egy ingyenes szolgáltatást, mint a Facebook vagy a YouTube telepakolnak reklámmal, de itt egy komoly áron megvásárolt TV-ről van szó. Kérdéses persze, hogy mennyire lesznek ezek zavaróak, hiszen sajnos mára eljutottak odáig, hogy szinte minden gyártónál megjelennek a reklámok valamilyen formában, ám pl. a Samsungnál ezt észre sem lehet venni.

Persze azért pozitívuma is van az androidos televízióknak. A többi gyártó készüléke a kiadás után már nem számíthat nagyobb frissítésre, míg a Sony szerencsére nem hagyja magára termékeit. Az utóbbi időszakban például több modellre is kiadta az Oreo-t, amely állítólag sokat javított a felhasználói élményen és jóval gyorsabb, mint az előző verziók.

Forrás: Prohardver

Szólj hozzá