Ezek voltak a Super Bowl legjobb tech reklámjai

Lezajlott a világ egyik legfelkapottabb eseménye, amely mellett nem igazán lehet szó nélkül elmenni, hiszen hihetetlen felhajtás van körülötte. Szerencsére ennek rengeteg hozománya van, hiszen a legnagyobb cégek igyekeznek kihasználni a rendkívüli nézettségét.

Megvallom őszintén, nem igazán vagyok az amerikai foci híve, ám kifejezetten imádom a tartalmat, amit erre az alkalomra készítenek. Idén is kaptunk vadonatúj trailereket, és a legnagyobb tech gyártók sem fogták vissza magukat, és pénzt nem sajnálva rendelték meg a méregdrága adásidőt.

Idén három olyan tech reklám volt, amely megérdemli a figyelmet. Az első a Google-é, amely a 100 milliárd szó címet kapta, és kifejezetten meghatóra sikerült. A mondanivalója, hogy manapság már a nyelvi különbségek sem jelenthetnek akadályt az emberi kommunikációban.

A Microsoft is szívet melengető reklámmal jelentkezett, amelyben arra hívja fel a figyelmet, hogy amikor játszunk, akkor mind egyenlőek vagyunk. Sokan vannak sajnos, akiknek egy esetleges rendellenesség problémát jelent az irányításban, ám kifejlesztettek egy Xbox kontrollert, melynek segítségével ők is teljes értékű vezérléssel játszhatnak. Nagyon szép gesztus ez tőlük.

Az Amazon az Alexa köré épített fel a reklámját, és hihetetlenül viccesre sikerült. Tele van hírességekkel, és arról szól, hogy mi mindenbe próbálták beépíteni a személyi asszisztenst. Ahogy az lenni szokott, elég sok projekt csődnek bizonyult, amelyek kifejezetten vicces szituációkat teremtettek.

Elmondhatjuk tehát, hogy idén is remek kisfilmek érkeztek, és reméljük , hogy jövőre még több hasonló reklámot láthatunk majd.

Forrás: YouTube

Szólj hozzá