Felhasználói élmény-alapú üzletet nyit a Huawei

Hamarosan megnyitja kapuit a Huawei shopja, amelyben rengeteg terméket lehet majd kipróbálni, ez pedig remek lehetőséget nyújt a felhasználók számára, hogy jobban megismerjék a gyártó kínálatát. 

Február 16-án, a budapesti Shopmarkban nyílik a Huawei felhasználó élmény-alapú üzlete (Experience Store), amely a tapasztalást helyezi majd előtérbe. A látványterv is kikerült, és ez alapján a minimalista dizájn dominál a shopban, amely az első ilyen jellegű boltjuk lesz itthon, ám a jövőben több ilyen is nyílhat majd.

Az érdeklődők több, mint 120 terméket tudnak majd itt megtekinteni. Az okostelefonok és a notebook mellett rengeteg kiegészítő megtekintésére és kipróbálásra lesz lehetőség. Tavasztól várhatóan tovább bővül majd a repertoár, és szerviz szolgáltatással is bővül majd a bolt. A kisebb mértékű károk esetén akár a hétvégi bevásárlás ideje alatt megjavítják a készülékeket.

Az üzletnyitás alkalmából a Huawei márkanagykövetei délelőtt 10 órától kerekasztal beszélgetéssel, nyereményjátékokkal és színes programokkal várják az érdeklődőket. A gyártó kiemelt ajánlataként a látogatók a boltnyitás alkalmából az első 100-100-100 darab készülék erejéig kihagyhatatlan áron vásárolhatják meg a P széria készülékeit és hatféle, szintén limitált mennyiségben kapható okoskiegészítőjét.

A megnyitó alkalmából a látogatók a Huawei márkanagyköveteivel, Annoni Zitával és Gianni Annoni-val, Bársony Bence fotóművésszel és Viszkok Fruzsi beauty vloggerrel közösen próbálhatják ki az üzlet aktivitásait.

Forrás: Huawei

Szólj hozzá