Smart tévékre is érkeznek az egyénre szabott YouTube hirdetések

A Google eddig nem igazán kezelte külön ezt az irányt, és egyszerűen csak a mobilunkról vette át az infót a televíziókra, ám szerencsére ez nemsokára megváltozik.

Nem kevés idő telt el a Smart TV-k megjelenése óta, így eléggé meglepő, hogy csak most változtat a cég, ám jobb később, mint soha. Állítólag 2018 júniusában több, mint 180 millió órát töltöttek a felhasználók a TV-jük előtt a YouTube-ot nézve, ezt pedig már illik komolyan venni.

Ez rengeteg reklámot jelent, melyet ha nem megfelelően választanak meg, akkor csak a felhasználók idegesítésére alkalmasak. Ezáltal tehát komoly bevételi lehetőség rejlik a dologban, így csak idő kérdése volt, hogy mikor aknázzák ki az ebben rejlő potenciált.

Eddig a TV-n futó hirdetéseket a mobilunkon megtekintett tartalom után generálták, ami lássuk be, nem a legjobb megoldás. Innentől azonban a TV képernyője előtt eltöltött időt veszik majd alapul, és ennek megfelelően nyomják az arcunkba a hirdetéseket. Aki használja a YouTube-t a TV-jén, az pontosan tudja, hogy rengeteg a reklám, és nem csak a videók elején, hanem sajnos a hosszabb videókat is megszakítják velük.

Összességében tehát mindenképp hasznos lesz ez mindkét félnek, hiszen így elméletileg relevánsabb tartalmat kapunk majd mi is. Remélhetőleg végre a platformra is jobban ráfekszik a keresőóriás, amely ezeken a készülékeken fut, hiszen bár évek óta a piacon vannak az androidos TV-k, sajnos még mindig nem elég kiforrott a rendszer.

Forrás: Prohardver

Szólj hozzá