Újabb érdekes részlet derült ki a Google Stadia szolgáltatásáról

Bizonyára sokan tűkön ülve várják a Google legújabb platformját, amely egy felhő alapú szolgáltatás lesz, és a játékosokat célozza meg, ráadásul minden téren csúcsélményt ígér. Most a késleltetéssel kapcsolatosan kaptunk némi információt, hogy hogyan is szeretnék ezt szinte nullára csökkenteni.

Bizonyára minden játékos tisztába van vele, hogy a hosszabb késleltetés bizony alaposan el tudja rontani a játékélményt, ráadásul a versenyjátékoknál kiemelten fontos, hogy ez minél alacsonyabb értékkel bírjon. Ezért is kérdőjelezhető meg a felhő alapú játék, hiszen ez esetben ezt még problémásabb ezt megoldani, ám ennek teljesen ellentmondanak a Stadia-ról kikerülő infók.

Madj Bakar, a projekt mérnöki részlegének elnöke szerint ezt közel nullára tudják majd csökkenteni, ami elsőre teljesen hihetetlennek tűnik. Szerencsére azonban azt is elárulta, hogyan próbálják ezt elérni. A Stadia rendszere folyamatosan tanul majd, és azon lesz, hogy kitalálja, hogy mi lesz a következő cselekedetünk, és melyik gombot fogjuk majd megnyomni, hogy előre tudjon cselekedni, és megtegye ezt helyettünk.

A véleménye szerint azonban a jövő felhőben futtatott játékai így sokkal jobban szerepelnek majd ezen a téren, mint a most elterjedt számítógépek. Részletesebben nem ment bele a dologba, de azért kíváncsiak lennénk, mi történik olyankor, ha nem az előre “megtippelt” gombot nyomjuk meg, és vajon akkor hogy alakul a késleltetés.

Elsőre azért nagyon furán hangzik a dolog, mivel ez alapján olybá tűnik, mintha csak statiszták lennénk a magát irányító rendszer mögött. Kíváncsian várjuk a megjelenést, hiszen az első tesztekből bizonyára kiderül majd, hogy mennyire működik a Google által elképzelt rendszer.

Forrás: PCGamesN

 

Szólj hozzá