Interaktív mesékkel rukkolt elő a Netflix

A Netflix napjaink egyik legnagyobb streamer oldala, ahol sorozatokat és filmeket nézhetünk. A cég 2007-ben indította útjára szolgáltatását, és tíz évvel később elérték az egyik legnagyobb mérföldkövet, az előfizetőik tábora meghaladta a kábeltévé előfizetők számát az Egyesült Államokban. Az oldal népszerűsége nagyban köszönhető saját sorozataiknak, emellett pedig kifejezetten gyermekeknek készült meséket is készítenek. Ezen a fronton tettek nagy lépést, amikor elindítottak két új interaktív mesét.

Ezekben a műsorokban a gyermekek dönthetik el, hogy milyen irányba folytatódjon a történet, és a végkimenetel is ezeken a döntéseken múlik. Az egyik mese a Shrekből ismert Csizmás Kandúr történetét mondja el, míg a másik a Buddy Thunderstruck című stoptrükk animációt hozza el a kicsiknek. A filmekben két évnyi munka van és jelenleg csupán kísérleti céllal jelentették meg őket. A Netflix munkatársa elmondta, hogy egy 22 perces részhez összesen 50 perc animációt kellett elkészíteniük, ami nagyon komoly költségeket jelent.

A Netflix nem az első, akik ilyen jellegű műsorral álltak elő egyébként. A 20th Century Fox például jelenleg is egy olyan filmen dolgozik, ahol a nézők szavazatai alapján alakulna a történet. Ennél a műfajnál azonban nem csak a megnövekedett költségek jelentenek kihívást, de arra is oda kell figyelni, hogy az összes döntés logikusan beépüljön a történetbe.

forrás: bbc.com

Szólj hozzá